Garantier

I tillegg til vår pengene tilbake-garanti leveres alle våre produkter med minimum ett års garanti. Hvis det oppstår en feil på varene i garantiperioden, vil vi raskt reparere eller erstatte varen for deg, og hvis vi ikke klarer å gjøre dette vi vil tilby deg en tilbakebetaling.

Hvis du vil ordne retur av defekte varer, kan du ringe vårt kundeservice-team på +44843 155 0800. View All Information

Utvidede garantier

Gear4music utvidet garanti ordningen gir en bedre service, og er designet for å tilby et høyere beskyttelsesnivå enn våre standardgaranti eller gratis garantier tilbys av andre forhandlere og produsenter.

Høydepunktene av tjenesten Gear4music forsterket garanti er:

  • Garantien utvides til 5 år fra leveringsdato
  • Henting og levering kostnader er inkludert i de to første årene (UK)
  • Garantien er overførbar hvis varen er solgt
  • Lån utstyr vil bli gitt hvis produktet ikke reparert innen 30 dager
  • Erstatning utstyr vil bli gitt hvis produktet ikke reparert innen 60 dager
  • Hvis det ikke er brukt, kan politikken avbestilles innen 30 dager, og når som helst etter at forholdsmessig rabatt
  • Kreve 50% kontant tilbake på bekostning av garantien etter 5 år hvis policyen ikke er brukt!

  • Denne utvidede garantien kommer i tillegg til de standard Gear4music og produsent Garanti politikk, Gear4music vilkår og betingelser for handel. Ingen setning eller betingelsetil salgsi disse betingelser påvirker eller begrenser dine lovbestemte rettigheter som definert under The forbrukerforhold (informasjon, kansellering og ekstra avgifter) forskrift 2013.

    Detaljer om våre utvidet garanti ordningen kan leses her.

    Henting- & returkostnader

    Standardgaranti:
    Hvis varer bli defekte i løpet av de første seks månedene av eierkabinett, vil vi hente varene og levere dem tilbake til deg gratis. Etter seks måneder med eierkabinett vil vi lage et gebyr for å dekke våre kostnader av innsamling og retur av varene tilbake til deg. Dette gjelder både britiske og internasjonale bestillinger.

    Internasjonale utvidede garantier
    For ordrer som blir levert utenfor Storbritannia, kan utvidede garantivilkår variere avhengig av landet mellom ett og to år, og dette vil være klart oppgitt. Hvis varer bli defekt i løpet av de første ett eller to år av ditt eierkabinett vil vi hente varene og levere dem tilbake til deg gratis. Etter et eller to år med eierkabinett vil vi påføre en liten avgift for å dekke våre direkte kostnader av innsamling og retur av varene tilbake til deg.

    Tidsrammer for reparasjon

    Hvis du returnerer et produkt til oss for reparasjon, vil vi reparere det så raskt som mulig. Hvis vi ikke klarer å reparere produktet innen 60 dager, sender vi deg et erstatningsprodukt.

    Vær oppmerksom på:

    Alle våre retningslinjer for garanti utelater produkter som har blitt skadet på grunn av feil bruk, uhell eller en eller annen grunn enn produksjonsfeil. Hvis et produkt er funnet for å være uten feil på sin retur til Gear4music, og er ute av alle gjeldende pengene tilbake-garantiperiode, så vi vil returnere varen til deg for en liten kostnad. Vi anbefaler også at du forsikrer dine varer.