Ofte stilte spørsmål

Hvilken MVA-sats betaler jeg for varer bestilt men ikke utsendt før 4. januar 2011?

Du vil betale den totale prisen som ble oppgitt på websiden, og ikke mer. Den britiske VAT-satsen ble endret til 20% på 4. januar 2011, men Gear4music vil betale utestående VAT-kostnader for alle bestillinger gjort før 4. januar, selv om de ikke har blitt ustendt før etter den 4 januar.

Jeg leter etter et bestemt produkt, men jeg kan ikke finne det på nettstedet deres.
Vennligst send oss en epost med din forespørsel, eller ring oss på 21930516

Prisene deres er dyrere enn hos en annen forhandler!
Det må være feil. Men hvis du er sikker vennligst ring oss, og hvis prisen stemmer så vi vil gjøre vårt beste for å matche eller gi en enda bedre pris!

Hvor kan jeg lære mer om musikkinstrumenter og utstyr?
Vi har all den informasjon du kan trenge på websiden vår. Sjekk ut våre Tips og råd side. Dette tilbudet blir oppdatert minst en gang i uken med alle de siste tips og råd som hjelper deg med å bestemme hvilke instrument å kjøpe og hvordan bli en bedre spiller.

Kan jeg bestille over telefon i stedet?
Ja, selvfølgelig. Hvis du allerede har en registrert konto på vår nettside er en bestilling via telefon raskt og lettvint, særlig hvis du husker ditt kundenummer.

Hvis jeg registrerer meg elektronisk, vil du sende meg massevis av useriøs e-post?
Nei. Vi vil bare sende meldinger om statusen for bestilling, og et Gear4music nyhetsbrev noen gå ganger i uken. Vi vil ikke videresende din informasjon til tredjeparter for markedsføringsformål.

Hvordan velger jeg leveringsdato for bestillingen min?
På handlekurvsiden vil du se teksten "Klikk her for å velge en leveringsdato". Når du er inne på siden vises kalendersiden som lar deg velge foretrukket leveringsdato. Leveringsdatoer beregnes basert på vårt lager, eller når varen er ventet å ankomme lager fra produsenten. Hvis vi grunnet uforutsette omstendigheter trenger å endre leveringsdatoen, vil vi gi deg beskjed på forhånd via e-post eller SMS.

Hva er deres garantier og retningslinjer for retur?
Du finner flere opplysninger om våre garantier og retningslinjer for retur på denne informasjon siden.

Hvordan kan jeg endre leveringsadresse for bestillingen?
Du kan bare endre leveringsadressen når en bestilling har blitt plassert, og hvis informasjon du gir oss blir godkjent av våre sikkerhetskontroller. Vi bruker et sofistikert system for å oppdage svindel, og dette kontrollerer at opplysningene du oppgir er korrekte. Hvis din informasjon bekreftes av kontrollen, vil du bli gitt muligheten til å endre leveringsadressen på slutten av utsjekkingsprosessen. Du kan også logge på websiden senere for å endre adressen hvis du har blitt klarert av vår sikkerhetskontroll. Vær oppmerksom på at kontoregistrering med en adresse som matcher betalingskortet er mer sannsynlig å gi muligheten til å endre leveringsadressen.

Hvordan vet jeg at dere har mottatt bestillingen min?
Du vil bli sendt en bekreftelse via e-post.

Hvorfor har bestillingen min blitt avvist?
Dette er vanligvis fordi banken har avslått transaksjonen, eller hvis informasjon som du har gitt ikke er riktig og har ikke har blitt klarert av våre sikkerhetskontroller. Hvis dette skjer, prøv enten å rette på detaljene du har oppgitt eller benytt et annet betalingskort. Hvis du mener at all informasjon du har oppgitt er riktig og kortet du har brukt har tilstrekkelige økonomiske midler tilgjengelig kan du kontakte oss på 0871 309 0800 for ytterligere hjelp

Hva gjør jeg hvis bestillingen min stativ i venteposisjon?
Vi vil prøve å kontakte deg så snart som mulig. Du kan bli bedt om å gi en kopi av ditt betalingskort eller en annen form for identifikasjon. Noen ganger skjer dette fordi vi ikke automatisk kan kontrollere informasjonen du har gitt til kortselkabinettet. Dette betyr ikke at du har en dårlig kredittvurdering eller er en dårlig kunde! Vi trenger bare å gjennomføre sporadiske sjekker for å ikke bli utsatt for svindel.

Kan jeg personlig hente min bestilling fra dere?
Ja. Vennligst kontakt oss først på 0871 309 0800 for at vi kan sjekke lagertilgjengelighet.

Hva skjer hvis mine varer blir skadet under sending?
Vennligst sjekk varene dine nøye for skade så snart de ankommer, og rapporterer eventuelle skader til oss umiddelbart. Vi kan skaffe en erstatningsvare, så lenge du rapporterer eventuelle skader til oss innen én uke fra mottatt leveringen. Vennligst merk at vi ikke kan akseptere ansvaret for varer som er rapportert skadet etter syv dager fra levering, derfor er det viktig at du rapporterer skaden så snart som mulig.

Hva skjer hvis jeg ikke er tilstede når budet prøver å levere?
Budet bør legge igjen et kort for å informere deg om at de forsøkte å levere. De vil vanligvis prøve å levere igjen neste dag, men du også kan kontakte dem direkte ved å bruke kontaktinformasjonen de gir på kortet til å ordne en annen leveringsdag.

Hva gjør jeg hvis jeg mottar feil vare?
Dette skjer svært sjeldent, men noen ganger går ting galt. Vennligst send epost til info@Gear4music.com og inkluder kundenummer eller ordrenummer, og la oss få innsyn i detaljene rundt problemet. Vi vil hente den feilaktige varen fra deg, og du ordne slik at riktig vare sendes til deg så raskt som mulig.

Når på dagen blir bestillingen min levert?
Hvis du velger en standard ukedaglevering, kan varen leveres når som helst mellom 8 om morgenen og 6 om kvelden. Det er dessverre ikke mulig for oss å spore bestillingen den dagen for å kunne gi deg et mer nøyaktig tidspunkt. Hvis du trenger en mer nøyaktig leveringstid, kan du velge ett av de tidsbestemte leveringsalternativene som er tilgjengelige fra handlekurven.

Hva gjør jeg hvis jeg er veldig fornøyd med deres produkter og tjenester?
Fortell det til alle vennene dine!