Ustøttet nettleser
Nettleseren du bruker for øyeblikket støttes ikke lenger, og som sådan kan det hende at funksjonene på denne nettsiden ikke fungerer som forventet. Vi anbefaler deg å oppdatere til en nettleser som støttes for øyeblikket (som Chrome, Edge eller Firefox) for å forbedre sikkerheten, hastigheten og den generelle opplevelsen.
Nøkkelfunksjoner
Denne produktbeskrivelsen er oversatt fra engelsk - se den opprinnelige versjonen her
Slate VBC Dynamics Processing er en samling av tre av de mest legendariske mix buss-kompressorene noensinne, tilgjengelig som individuelle plug-ins og sammen i et virtuelt rack. Hver av de tre kompressorene i Slate VBC har en særegen tone og karakter, noe som betyr at uansett hvilken lydkilde, sjanger og miksstil du jobber med, vil det være noe som kan hjelpe med å lime miksen din sammen, legge til punch, detaljer og fethet.
Med teknologien og prosessorkraften som er tilgjengelig i moderne teknologi, emulerer Slate VBC nøyaktig hver nyanse, forvrengning og dynamisk artefakt som finnes i analog maskinvare. Disse ikke-linearitetene er akkurat det som gir analog maskinvare sin karakteristiske signature, full av fyldig karakter, stemning og farger som mangler fra så mange plug-ins for modellering.
Uten tvil en av de viktigste aspektene ved en produksjonskjede for profesjonelle miksere, mix buss-kompressoren er det hele miksen din kjøres gjennom, og med VBC kan du garantere at du vil låse opp et enormt nivå av punch, detaljer, klarhet og sammenheng som sikrer blandingen din begynner ikke å bli overskyet eller falle apart under tung blandingsbuss-kompresjon. Takket være den omhyggelige modelleringen, er den soniske signature trykt på sporene dine uten noen forsterkningsreduksjon, dette betyr at selv om du bruker FG-GREY, kan du laste opp stativfestet og sende lyden gjennom FG-RED eller FG- MU for å sende lyden gjennom dem for en rik og detaljert tone.
Produktreferanse: 188990
FG-RED tar inspirasjon fra en verdensberømt kompressor med rød ansikt, og leverer et enormt punch til sporene dine, samtidig som den beholder alle detaljer og artikulasjon, i tillegg til en forbedret stereoskille mellom instrumenter, noe som gir miksen en ren og polert lyd. En unik kompressor ved at angrepet og auto-release fungerer samtidig for å skape en veldig musikalsk respons som beveger seg med strømmen av sporene dine som ingenting annet. Det sanne preget av karakter ligger i utdataseksjonen til FG-RED, der selv en liten økning i utgangsøkningen tilfører fett, aggresjon og punch til signalet ditt, noe som gjør det til det perfekte valget for sjanger for rock, metal eller punk å reagere med stilen og aggresjon av forestillingene. Dels på grunn av en series ikke-lineariteter, gjør karakteren som FG-RED viser, det til en industristandard som mange produsenter på toppnivå bruker ikke bare for komprimering, men for å oppnå signature til den pressede utgangsseksjonen. Med dette i bakhodet, utvider FG-RED hva som er mulig med den originale hardware ved å legge til en DRIVE-knapp, og simulere effekten du får ved å kjøre utgangsseksjonen på sin egen dedikerte parameter, slik at du kan velge om du vil bruke utgangsforsterkning eller ikke.
En gjenkjennelig klassiker, FG-GREY utnytter lyd og klang av en klassisk britisk 4000 series konsollen kompressor, formidle de nøyaktige egenskaper i uovertruffen nøyaktighet. FG-GRAY, som er sett på som en av de mest imponerende og funksjonelle busskompressorene, gir den samme limingseffekten som den originale hardware bruker for å stramme en miks sammen, noe som gir et perfekt sammenhengende lydbilde. I automatisk utgivelsesmodus vil du legge merke til en gjennomsiktig mengde komprimering, eller når den er satt til raske manuelle moduser, kan du kjøre den opp til en ekstremt aggressiv tone.
FG-GRAY gir tonale egenskaper på lyden din når et signal kjøres gjennom plug-in-en uten forsterkningsreduksjon, og gir den perfekte responsen for en miks-buss-kompressor for å tilføre stemning, farge og tone til dine prosjekter og mikser. En liten modifikasjon ble implementert i kretsen ved å legge tonekarakteristikkene til den utgående britiske diskrete transformatoren til signalkjeden. Dette bidrar til å beholde tettheten og punch i mellomklassen og den lave enden, der de originale hardware begynner å dempe drastisk med hardere komprimeringsinnstillinger. FG-GRAY fungerer ikke bare som en komplett mix buss-kompressor, men prøv å bruke den på individuelle trommeskall og oppdag en enorm mengde punch og slag, perfekt for contemporary pop- og rockemiks.
FG-MU er inspirert av toppen av miksbusskompressorer og gjenskaper nøyaktig magien som skjer når du kjører blandingen din gjennom en førsteklasses rørkompressor. FG-MU har en veldig jevn karakter som kan tykne opp mellomtonen, stramme ned i enden og åpne toppenden for å få frem artikulasjonen og detaljene i blandingen din uten å introdusere hardhet. Dessuten blir high-end mer fokusert, og de øvre mellomtonene som så ofte kan høres tøffe ut og piercing blir også temmet. På samme måte som hardware det er modellert fra, vil det å bare passere lyd gjennom FG-MU uten noen gevinstreduksjon påtrykke en tone i signalet ditt som får frem alt det analoge tegnet og stemningen til det gjennom den praktisk talt modellerte rørkretsen.
Det er ganske enkelt ingen "go-to" -innstillinger eller til og med måter å bruke FG-MU på, det er så allsidig. I nesten alle tenkelige omgivelser vil den levere en autentisk, rik og karakteristisk komprimeringstone som vil lime blandingen perfekt sammen for å skape dybde, punch og stabilitet. Prøv det på en rekke forskjellige musikalske sjangre, og du vil se hvorfor hardware er forbeholdt bare de beste i bransjen og de største studioene over hele verden.
Der andre plug-in-produsenter hevder at produktene deres krever krevende analoge emuleringer, er Slate VBC virkelig umulig å skille fra hardware. Andre plugin-moduler kommer ganske enkelt til kort når det gjelder å svare og høres ut som en analog hardware når de brukes av de største navnene i bransjen, og denne tilbakemeldingen ble tatt om bord når vi utviklet VBC Dynamics Processing Rack. Sann til analoge komponenters natur, hardware når de ble analysert komplekse ikke -lineære artefakter i sin signalbane som gir kompressorene sine særegne lyder. Ikke bare basert på timing og topologi, outboard utstyr modulasjoner, dynamiske harmoniske forvrengninger, dynamisk faseforvrengning, metning, krysstale og mer.
På typisk Slate -måte ble ingen stein uforandret da de undersøkte disse ikke -linearitetene i hardware, og har derfor blitt implementert i VBC for å levere de mest nøyaktige rekreasjonene som er tilgjengelige. Du vil oppleve dybden, stemningen og karakteren som hardware bringer til miksene dine, med mange ledende ingeniører i bransjen som erstatter outboard til fordel for VBC.