Ustøttet nettleser
Nettleseren du bruker for øyeblikket støttes ikke lenger, og som sådan kan det hende at funksjonene på denne nettsiden ikke fungerer som forventet. Vi anbefaler deg å oppdatere til en nettleser som støttes for øyeblikket (som Chrome, Edge eller Firefox) for å forbedre sikkerheten, hastigheten og den generelle opplevelsen.
Dette produktet vil være tilgjengelig for kjøp snart
Nøkkelfunksjoner
Denne produktbeskrivelsen er oversatt fra engelsk - se den opprinnelige versjonen her
En trommelyd som passer deg. Steady State Fate Entity Bassdrum gir en komplett og allsidig synthesizer stemme, perfekt for å produsere et enormt utvalg av basstrommel, perkusjon og synthlyder. Konstruksjonen har et resonansfilter, to-trinns stignings- og fallfilter med uavhengig hellingsforming, høy troskap VCA og diskret transistormetningskretsløp.
Hver parameter på Entity Bass-tromme er spenningsstyrbar. Entity BDS lar deg lage autentisk-klingende trommelrytmer, eller bruke SATURATE, BODY og RING-parametrene for å lage noe helt unikt for deg.
Produktreferanse: 149588
Hellingsgeneratoren er integrert i kretsen via 3-veis bryter under FM LVL-kontrollen på Entity BDS. Bryteren velger FM, FM + ENV eller bare ENV som modekilde. Denne kontrollen benytter en bipolar demping som påvirker hellingsgeneratorenivået. Alternativt kan dette brukes til å kontrollere en ekstern modulator som påvirker toningsnivået til utgangen.
Denne delen av enheten BDS er en totrinns funksjonsgenerator. Med en helningstid fra 1 ms til rundt ett minutt, kan en rekke effekter oppnås med konvolutten. Ulike skråningsformer kan velges uavhengig av de to konvolutttrinnene. Ulike dynamikker kan oppnås for tonehøyde og amplitude på grunn av at konvolutten er designet for å utløse på nytt ved et settpunkt. For eksempel kan lyden variere mellom et hvilket som helst antall utløser som skyter av før konvoluttens settpunkt er nådd.
Oppgang / fall konvolutten kan brukes på flere måter, med direkte konvoluttutgang kan du lage komplekse lapper med din nåværende signalbane. Alternativt gir "Duck" -utgangen en måte å kontrollere eksterne VCA-er. Dette skaper en komprimeringseffekt ved å kopiere VCA når konvolutten aktiveres.
Et subtilt trekk, BODY simulerer stramme og miste trommelhode. For ikke å påvirke tuning, skaper BODY ved full 'tetthet' en myk, dempet signallyd. Alternativt skaper hele veien en løs trommelhode-lyd. I midten produserer BODY-kontrollen en resonant trommelyd. Kombinert med andre parametere, inkludert signalhøyde, kan BODY-kontrollen brukes til å finjustere signalet og lage originale trommelyder.
RING styrer resonans forfallstid. Enten du sikter mot en kort plukkelyd eller uendelig ringing, RING-kontrollen kan gi dette. Filterutformingen sikrer at signalet fremdeles vil resonere litt med RING-kontrollen helt ned.
Mettet kontroll lar deg produsere den vintage low-end distortion ettertraktet av analoge entusiaster. Dette oppnås med en aggressivt avstemt klasse-A diskret forsterker. Med bare en liten mengde metning lagt til, vil du øyeblikkelig merke effekten på signalet. I den andre enden av spekteret har metningsevnen muligheten til å overdrive utgangstrinnet for en hardklippende effekt. Dette kan kompenseres med utgangskontrollen for å Sustain riktig utgangsnivå.
Avhengig av bryterinnstillingen, kan utgangen blandes med en sekundærinngang takket være design av parallell signalprosessor. Dette betyr at du kan blande små mengder av Entity BDS-effekten inn i din viktigste signalbane. Alternativt kan signalet kjøres uavhengig gjennom Entity BDS. Nivået på blandingen kan kontrolleres som, når det kombineres med de forskjellige funksjonene på Entity BDS, gir en enorm mengde lydformingsmuligheter.
Det er mulig å access til VCA direkte via A-MIX-inngangen. Dette betyr at du kan bruke Entity BDS-utsnittet som en frittstående VCA, eller til å blande andre signaler. Tilbakemelding lapping kan oppnås og resulterer i noen komplekse signaler som vil holde deg opptatt i flere timer. Filteret kan også brukes i kombinasjon med den nominelle utgangen via F-MIX-inngangen. Denne inngangen er følsom for puls og triggerbredde. Effekten av dette kan brukes til å lage dynamiske rytmer som er mindre dramatiske, men ekstremt musikalske.